Mastile textile de protectie fac parte din categoria produselor de igiena intima, astfel ca nu se accepta returnarea acestora daca au fost desigilate din ambalajul original. In cazul in care se doreste returnarea unui produs sigilat, se aplica normele de mai jos.

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere faptul ca produsul returnat va fi acceptat de catre Furnizor numai in ambalajul original, intact, fara a fi desigilat, in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat de catre Client in baza comenzii facute on-line. Produsele returnate care prezinta deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa, NU vor fi acceptate de catre Furnizor sau contravaloarea lor nu va fi returnata Clientului.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de “Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea (SameDay CURIER). Contravaloarea transportului va fi platita de catre client in momentul expedierii, sau va fi scazuta din suma ce trebuie returnata catre acesta de Furnizor. Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora. SC FIRST PRINTEX SOLUTION S.R.L. va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile de la receptia produselor care au facut obiectul vanzarii; rambursarea contravalorii produsului se va face prin transfer bancar. Suma inapoiata NU include cheltuielile de transport tur-retur.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Furnizorului numai daca:

  • produsele primite de catre Client nu corespund cu produsele din comanda facuta on-line;
  • comanda nu a fost trimisa complet;
  • produsele prezinta defecte ce impiedica functionalitatea acestora.

Pentru a returna un produs:

  1. Clientul va trimite un e-mail cu solicitarea de retur la adresa: office@mascutavesela.ro utilizând adresa de e-mail de pe care a lansat comanda, în care va preciza numărul comenzii, codul/urile produsului/elor înapoiate precum si motivul solicitarii returului (se ataseaza si poze in casul in care este necesar).
  2. Dupa primirea confirmarii de catre Furnizor, clientul va trimite produsul/produsele catre Furnizor prin curier, utilizând firma de curierat cu care colaborează Furnizorul la adresa: FIRST PRINTEX SOLUTION S.R.L., Str. Cătănoaia, nr 33, Hala 2, Sector 3, București, Tel. 0730.260.031.

SOCIETATEA urmează să primească produsul cu etichetele sale originale, fără indicii, că produsul a fost folosit de către Client, fără a fi deteriorat, tratat sau prelucrat, împreună cu eticheta și ambalajul produsului. Nu pot fi returnate produsele desigilate.

În caz de nerespectare acestor condiții, Furnizorul are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Clientului suma plătită.